Köp & Leveransvillkor inom EU

Svenskt Tenns köp- och leveransvillkor avseende leverans till konsument inom Europeiska Unionen.

TILLÄMPNINGSOMRÅDE

Dessa köp- och leveransvillkor, nedan kallade Villkoren, tillämpas på samtliga beställningar gjorda på Svenskt Tenns hemsida, www.svenskttenn.se, nedan kallad Hemsidan, och från Svenskt Tenns Kundservice, då leverans sker till adress belägen i en medlemsstat i EU.

Skulle annat lands lag än Sveriges vara tillämpliga gäller Villkoren i de delar de inte avviker från tillämplig tvingande konsumentlagstiftningen. Svenskt Tenn följer självklart tillämplig tvingande konsumenträttslig lagstiftning.

BEHANDLING AV PERSONUPPGIFTER

För att kunna fullgöra avtalet är vi tvungna att samla in och behandla personuppgifter. De uppgifter som lämnas vid registreringen, det vill säga namn, adress, telefonnummer och e-postadress, registreras och används för att hantera och skicka din order av Svenskt Tenn och den av oss anlitade transportfirman. Vi använder endast uppgifterna för fullgörande av avtalet. Uppgifterna sparas under sju år.

Så länge dina uppgifter finns sparade hos oss kan du välja att begära ett utdrag på uppgifterna, alternativt att få dem ändrade eller raderade. Du har också rätt att vända dig till Datainspektionen om du har åsikter om hur uppgifterna sparas. Dina personuppgifter kommer inte att lämnas ut till tredje part, föras över till land utanför EU eller behandlas för några andra ändamål än vad som anges ovan. Om du önskar kontakta Svenskt Tenn med anledning av hanteringen av dina personuppgifter är du varmt välkommen att göra det på info@svenskttenn.se

BESTÄLLNING

Beställning ska göras via hemsidan eller genom Kundservice.

När du klickar på köp-knappen så ingår du ett avtal med Svenskt Tenn. Omgående efter att du gjort din beställning sänds en orderbekräftelse till din e-postadress. Det är viktigt att du kontrollerar att orderbekräftelsen är riktig. Om du inte får någon orderbekräftelse, om den på något sätt är felaktig eller om du önskar ändra din order ber vi dig kontakta oss omgående.

För att förenkla eventuella kontakter med vår Kundservice uppmanar vi dig att ha orderbekräftelsen tillgänglig vid kontakter med oss.

PRIS

Mervärdesskatt
Priser på Hemsidan är angivna inklusive moms om 25 %. Moms utgår vid samtliga beställningar där kunden är konsument och bosatt i en medlemsstat i EU.

Frakt
Priserna är angivna exklusive frakt. Kostnad för frakt tillkommer och betalas av dig. Fraktkostnaden framgår i kassan.

Betalning
Vid beställning genom Hemsidan accepterar vi betalning med följande betal- och kreditkort: VISA, Mastercard, AMEX/American Express, direktbetalning via Handelsbanken, SEB, Swedbank och Nordea samt mot Faktura. (Om du har frågor gällande din faktura ska du alltid vända dig till Klarna på 08-120 120 10 Måndag-Torsdag mellan 08.30 – 20.00 fredagar 08.30-17.00 och helger 10.00 – 17.00. Villkor för Klarna, gäller endast svenska kunder). Vi accepterar även betalning genom PayPal. För betalning med kort följ de instruktioner på Hemsidan som lämnas vid betalningen.

Vid beställning genom kundservice betalar du mot postförskott eller genom förskottsbetalning till vårt bankkonto. Av säkerhetsskäl accepterar vi inte kort- eller fakturabetalning vid beställning hos kundservice.

Säkerhet
Vi erbjuder dig alltid ett säkert betalningssätt. Vi samarbetar med PayEx som uppfyller kraven på PCI DSS. Alla kortuppgifter och dina personuppgifter är krypterade vilket innebär att endast behöriga personer kan ta del av informationen.

Reservation
Vi förbehåller oss rätten att annullera beställningar där varan är uppenbart felaktigt prissatt.

BESTÄLLNINGSVAROR

Handpenning
Vid beställning av vissa icke lagerförda varor måste beställning ske via kundservice. Vi tar ut en handpenning om minst 20 % av varans pris för icke lagerförda varor.

Om du skulle avbeställa varan eller av annan anledning frånträda avtalet har vi rätt att ur handpenningen utta ersättning för kostnader och eventuell skada till följd av avbeställningen eller frånträdandet.

Leverans
Då en vara är specialbeställd kräver vi att handpenningen ska ha kommit oss tillhanda innan vi lägger tillverkningsordern. Detta innebär att leveranstiden kan komma att påverkas för det fall du inte betalar in handpenningen i avtalad tid.

Vi är inte skyldiga att lämna ut varan förrän den betalas i sin helhet, varför vi avvaktar full betalning innan leverans.

Avbeställning
Om du önskar avbeställa en vara är du enligt 41 § konsumentköplagen skyldig att ersätta oss för våra kostnader och förluster, såvida du inte istället har möjlighet att utnyttja ångerrätten, se vidare under Ångerrätt. Ersättning till följd av avbeställning kommer i första hand att tas ur eventuellt erlagd handpenning.

Retur
För beställningsvaror gäller inte öppet köp eller bytesrätt. Du kan dock ha ångerrätt. Kontakta gärna kundservice för att höra vad som gäller.

I enstaka fall kan en beställd vara ha tagits ur produktion eller av någon annan anledning inte längre vara möjlig för oss att leverera. Vi kommer i sådant fall att omgående kontakta dig för att diskutera en tillfredställande lösning i den utsträckning som är tillåten enligt gällande konsumenträttslagstiftning.

LEVERANS

Leveranssätt, villkor, leveranstid och kostnad varierar beroende på land och typ av varor. Leverans av produkter köpta via Svenskt Tenns hemsida sker endast till Sverige, Europa, Nordamerika, Asien, Australien och Förenade Arabemiraten. För övriga länder kontakta kundservice.

Leveranstid
För lagerförda, mindre varor, som kan skickas med postpaket är normal leveranstid en - tre arbetsdagar om varan ska skickas inom Sverige och du har angivit ditt mobiltelefonnummer. Har du inte angivit ditt mobiltelefonnummer kan leveransen ta upp till två dagar extra. Till postnummerområden med lantbrevbärare (oftast postnummer där den tredje siffran i postnumret är en femma, XX5 XX) kan leverans ta en - tre dagar längre än normal leveranstid.

För möbler, specialbeställda varor sålda via vår kundservice samt leveranser till andra länder än Sverige gäller andra leveranstider. Leveranstid meddelas av kundservice.

Notera att leveranstiden kan komma att förskjutas om du beställt en vara som kräver att handpenning erläggs och du inte i rätt tid betalat in handpenningen.

Paketet ligger endast kvar hos utlämningsstället under 14 dagar från ankomstdatum, inom vilken tid du måste hämta ut paketet om det inte ska skickas tillbaka till oss. Notera att vi debiterar en avgift för ej uthämtade paket, se Returvillkor.

Uthämtning i butik
Om Du placerar din order innan klockan 12.00, finns den att hämta i butiken på Strandvägen 5 nästkommande arbetsdag efter klockan 10.00. Du kommer att få en sms-avisering när dina varor finns att hämta i butiken.

Delleveranser
Om en eller flera av de varor du beställt inte finns i lager för omgående leverans kommer ordern att levereras genom delleverans. Du betalar i sådant fall endast en fraktkostnad motsvarande den som skulle tillämpats om ordern levererats samlat.

Leveransbesked
I vissa fall kan leveransbesked erhållas från transportören om du vid beställningen har uppgivit mobiltelefonnummer och mail.

Dröjsmål i leverans
Även om vi gör vårt yttersta för att leverera det som har blivit beställt i utlovad tid kan det bli fel. Om leveransen dröjer från vad som har utlovats ber vi dig kontakta oss omgående så att vi kan undersöka varför leveransen dröjer. Om dröjsmålet är av väsentlig betydelse för dig kan du ha rätt att häva köpet. Kontakta oss omgående om leveransen är försenad och det är viktigt att du erhåller varan inom viss tid.

Transportskador
Vi har valt transportörer vi anser borgar för god kvalitet i sina leveranser. Trots detta kan transportskador uppstå. Vi ber dig därför att vid mottagandet undersöka om varan eller förpackningen har några skador. Om varan eller förpackningen har synliga skador bör du anmäla dem direkt till transportören eller, om du upptäcker dem efter leveransen, så snart som möjligt till vår kundservice på telefon 08-670 16 00 eller mail info@svenskttenn.se.

BYTESRÄTT OCH ÖPPET KÖP

Bytesrätt

Vår målsättning är att Du som kund ska bli helt nöjd med den vara eller de varor du köper hos oss. Handlar Du från hemsidan eller vår kundtjänst har Du därför enligt distans och hemförsäljningslagen rätt att ångra ditt köp inom 14 dagar från att Du har tagit emot den. Du måste dock meddela vår kundtjänst detta. Vi ber dig observera att det inte betraktas som ett utnyttjande av ångerrätten att inte hämta ut ett paket eller att inte ta emot en leverans. Vi lämnar förutom ångerrätten 30 dagars bytesrätt oavsett om beställning har skett genom Hemsidan eller från vår kundtjänst. Tiden räknas från orderdatumet.

Det går bra att byta en vara mot annan genom att själv lägga en ny beställning på vår hemsida, då tillkommer ny fraktavgift. Om Du vill byta varan måste du returnera den oanvänd i originalemballage och bifoga kvitto på köpet. Om varan har varit del av ett erbjudande innefattande vissa villkor, som till exempel en vara på köpet, måste samtliga varor erbjudandet har omfattat lämnas tillbaka.

Bytesrätten gäller inte för metervaror eller beställningsvaror.

Öppet köp
Skulle du mot förmodan inte vara nöjd med ditt köp och inte hitta något annat i vår butik som lockar dig för tillfället har du möjlighet att återlämna varan inom 14 arbetsdagar från det att du fick varan i din hand och få pengarna tillbaka.

Öppet köp gäller inte för metervaror eller beställningsvaror.

Vid återköp av varan måste du uppvisa kvitto och återlämna varan oanvänd och i nyskick. Vi ser gärna att varan återlämnas i sin originalförpackning.

Returhantering
Du får själv stå för kostnaden för returfrakten när du nyttjar bytesrätt eller öppet köp. För att minska denna kostnad erbjuder vi dig möjligheten att använda våra förbetalda returfraktsedlar, till en kostnad motsvarande den ursprungliga leveranskostnaden. Returfraktsedeln finner du i paketet, tillsammans med varorna. Detta erbjudande gäller dock inte vid köp av möbler. Återsändande av möbler kan ske med vår speditör till en kostnad av mellan 2 000 och 8 500 kr, beroende på bland annat möblernas storlek. Om du väljer att skicka tillbaka varorna direkt, det vill säga innan fraktbolaget hunnit lämna din adress betalar du 50% av fraktpriset. Vänligen kontakta kundservice för närmare information.

Packa gärna varan som du vill returnera i originalemballaget, men i vart fall i sådant emballage att varan inte skadas under återtransporten.

Ange varför du returnerar varan, alltså om det rör byte eller öppet köp. Använd gärna den medskickade retursedeln. Ange dina kontaktuppgifter så att vi har möjlighet att nå dig vid eventuella oklarheter. Lägg noteringen i lådan.

Klistra den förbetalda returfraktsedeln på utsidan av lådan. Se till att täcka över den ursprungliga adressen. (Vill du ordna returen själv är du självklart välkommen att göra det, notera dock att det oftast blir dyrare än om du använder våra returfraktsedlar. Vänligen notera att returer av varor ska skickas till Svenskt Tenn AB, Box 2224, 142 02 Skogås (Varor som skickas till annan adress kan vi inte ta emot.)

Om du använder våra returfraktsedlar och har tagit emot varan som ett DHL paket ska den returneras via DHLs serviceställe, om det är ett postpaket ska den returneras via PostNords ombud.

Vill du byta eller återlämna lagerförda möbler, var vänlig ta kontakt med kundservice kring returhantering.

När vi har mottagit och godkänt din returvara kommer vi att sända dig din nya vara alternativt återbetala beloppet för returvara, med avdrag för returfraktkostnaden.

Vänligen notera att du ansvarar för att varan inte skadas eller försvinner under returfrakten. Vi ber dig därför säkerställa att varan är väl emballerad samt, om nödvändigt, försäkrad.

Du kan även returnera varor (dock ej möbler) genom att besöka vår butik på Strandvägen 5 i Stockholm. Vid retur i vår butik ber vi dig vänligen ta med orderbekräftelsen, för att underlätta administrationen.

Återbetalning
Om du utnyttjar öppet köp kommer vi att betala tillbaka varans värde med avdrag för returfraktkostnaden.

Återbetalningen kommer att ske inom 14 arbetsdagar från det att vi godkänt återköpet.

Vi kommer att använda samma betalningssätt för återbetalningen som du själv använt, om du inte uttryckligen kommit överens med oss om något annat.

Har du några frågor – kontakta Svenskt Tenns Kundservice så hjälper vi dig.

ÅNGERRÄTT

Ångerfrist och meddelande
Vår målsättning är att du ska bli helt nöjd med den vara eller de varor du köper hos oss. Handlar du från Hemsidan eller vår kundservice har du därför enligt lagen om distansavtal och avtal utanför affärslokaler rätt att ångra ditt köp, utan att ange något skäl, inom 14 dagar från att du har tagit emot den. Vid delleveranser börjar ångerfristen om 14 dagar räknas då du tagit emot den sista leveransen.

Vill du ångra ditt köp måste du meddela oss detta, se kontaktinformation till vår kundservice längre ner. För att du ska hinna utöva din ångerrätt i tid räcker det med att du skickar ditt meddelande om att du önskar utöva ångerrätten innan ångerfristen gått ut. Meddelandet måste klart och tydligt ange ditt beslut att frånträda avtalet, alltså ångra köpet. Du kan använda den mall som finns att ladda ner på konsumentverkets hemsida, men du måste inte använda den. Vi ber dig observera att det inte betraktas som ett utnyttjande av ångerrätten att inte hämta ut ett paket eller att inte ta emot en leverans.

Undantag
Ångerrätten gäller inte för varor som är tillverkade efter dina särskilda önskemål eller varor som på annat sätt på grund av din beställning har fått en tydlig personlig prägel, t.ex. metervaror, specialbeställda möbel och måttsydda gardiner.

Returvillkor
Om du ångrar ditt köp måste du sända tillbaka varan till oss, se kontaktinformation längre ner. Du måste sända tillbaka varan utan onödigt dröjsmål och i vart fall senast 14 dagar efter den dag då du meddelat oss om ditt beslut att frånträda avtalet. För att du ska hinna fullfölja din ångerrätt i tid räcker det med att du skickar varan innan ångerfristen gått ut.

Du får självklart titta på och undersöka varan. Tänk då på att hantera varan varsamt och endast i den utsträckning som är nödvändigt för att fastställa varans art, egenskaper och funktion. En vägledning är att du får hantera varan som du skulle få ha gjort i butik. Om du hanterat varan utöver vad som är tillåtet är du ansvarig för varans minskade värde och vi har rätt att vid återbetalningen göra avdrag för värdeminskningen.

Du får själv stå för kostnaden för returfrakten. För att minska denna kostnad erbjuder vi dig möjligheten att använda våra förbetalda returfraktsedlar, till en kostnad motsvarande den ursprungliga leveranskostnaden. Returfraktsedeln finner du i paketet, tillsammans med varorna. Detta erbjudande gäller dock inte vid köp av möbler. Återsändande av möbler kan ske med vår speditör till en kostnad av mellan 2 000 och 8 500 kr, beroende på bland annat möblernas storlek. Om du väljer att skicka tillbaka varorna direkt, det vill säga innan fraktbolaget hunnit lämna din adress betalar du 50% av fraktpriset. Vänligen kontakta kundservice för närmare information.

För praktisk hantering vid returnering av varor, se nedan. För praktisk hantering av returnering av möbler, vänligen kontakta kundservice. Möbler får, av arbetsmiljörättsliga skäl, inte återlämnas till vårt lager av privatpersoner.

Du kan även returnera varor (dock ej möbler) genom att besöka vår butik på Strandvägen 5 i Stockholm. Vid retur i vår butik ber vi dig vänligen ta med orderbekräftelsen, för att underlätta administrationen.

Om du vill ombesörja returfrakten själv, vänligen återsänd varan till
Svenskt Tenn
Box 42054
126 13 Stockholm
Notera att vi inte har möjlighet att ta emot varor som skickas till någon annan adress.

Vänligen notera att du ansvarar för att varan inte skadas eller försvinner under returfrakten. Vi ber dig därför säkerställa att varan är väl emballerad samt, om nödvändigt, försäkrad. Spara alltid följesedeln tills returen är avklarad.

Returhantering
Packa varan/varorna som du vill returnera, gärna i originalemballaget (Svenskt Tenn värnar om miljön och ser gärna att du använder emballaget i så stor utsträckning som möjligt).

Ange att du ångrar ditt köp, använd gärna den medskickade retursedeln. Ange gärna dina kontaktuppgifter så att vi har möjlighet att nå dig vid eventuella oklarheter. Lägg noteringen i lådan.

Klistra den förbetalda returfraktsedeln på utsidan av lådan. Se till att täcka över den ursprungliga adressen. (Vill du ordna returen själv är du självklart välkommen att göra det, notera dock att det oftast blir dyrare än om du använder våra returfraktsedlar. Vänligen notera att returer av varor ska skickas till Svenskt Tenn, Box 42054, 126 13 Stockholm. Varor som skickas till annan adress kan vi inte ta emot.)

Om du använder våra returfraktsedlar och har tagit emot varan som ett DHL paket ska den returneras via DHL:s serviceställe, om det är ett postpaket ska den returneras via PostNords ombud.

Vänligen notera att du ansvarar för att varan inte skadas eller försvinner under returfrakten. Vi ber dig därför säkerställa att varan är väl emballerad samt, om nödvändigt, försäkrad.

Återbetalning
Om du ångrar ditt köp kommer vi att betala tillbaka alla betalningar vi fått från dig, bland dem leveranskostnad. Vi har dock rätt att göra avdrag för eventuell värdeminskning, extra avgift för expressfrakt vid leverans samt för returfraktkostnad.

Om du ångrar köp av en del av de varor du beställt kommer vi att betala tillbaka värdet av varan och eventuella kostnader som uppkommit till följd av köpet av den/de specifika varorna som ångras. Vi kommer dock inte att återbetala sådana kostnader som du hade haft även om den/de specifika varorna som är föremål för ånger inte hade köpts, t ex frakt- och fakturakostnad.

Återbetalningen kommer att ske utan onödigt dröjsmål och i vilket fall som helst senast 14 dagar från och med den dag då vi fick ditt meddelande om att du ångrat köpet. Vi kan dock vänta med återbetalningen tills vi fått tillbaka varan från dig eller tills du sänt in ett bevis på att du återsänt varan, beroende på vilket som inträffar först.

Vi kommer att använda samma betalningssätt för återbetalningen som du själv använt, om du inte uttryckligen kommit överens med oss om något annat. I vilket fall som helst kommer återbetalningen inte att kosta dig något. Vid återlämning i vår butik sker återbetalningen i samband med återlämnandet, genom återbetalning till ditt kort.

Har du några frågor – kontakta Svenskt Tenns Kundservice så hjälper vi dig.

FEL PÅ VARA

Trots Svenskt Tenns egna och våra leverantörers höga kvalitetskrav kan enstaka varor vara behäftade med fel.

Om en vara är felaktig och du har reklamerat i rätt tid ser vi självklart till att varan lagas eller byts ut kostnadsfritt för dig. I vissa fall kan du ha rätt att göra även andra påföljder gällande. För att du ska ha rätt att häva köpet krävs att felet är väsentligt och att vi inte har möjlighet att in skälig tid laga eller byta ut varan.

För att kunna bevisa att du har köpt varan på Svenskt Tenn underlättar det om du har kvar din orderbekräftelse. Se därför till att alltid spara orderbekräftelsen.

REKLAMATION

Reklamation av fel i vara samt fel eller dröjsmål i leverans ska till Svensk Tenn inom skälig tid från det att du upptäckt, eller borde ha upptäckt, felet, två månader anses alltid vara inom skälig tid.

Vi rekommenderar att du gör en eventuell reklamation skriftligen, via e-post eller brev, kontaktuppgifter hittar du under punkt 17. Du kan även framföra reklamationer via telefon eller direkt i vår butik på Strandvägen 5 i Stockholm.

Sker inte reklamation inom skälig tid från det att felet upptäckts, eller bort upptäckts, samt inom tre år från det att du tog emot varan förlorar du rätten att göra eventuella påföljder enligt konsumentköplagen gällande mot Svenskt Tenn.

Vid godkänd reklamation ersätts du för samtliga dina kostnader i anledning av reklamationen, bland annat returfrakt.

RESERVATION

Svenskt Tenn reserverar sig för eventuella uppenbara skriv- eller tryckfel, och kan inte hållas ansvarigt för skada som en följd av sådan felaktighet.

OUTHÄMTADE PAKET

Levererade paket ligger kvar hos utlämningsstället under 14 dagar från ankomstdatum, inom vilken tid du måste hämta ut paketet om det inte ska skickas tillbaka till oss.

Vid outhämtade paket debiterar vi en avgift om 250 kr för paket som skickats inom Sverige och 350 kr för paket som skickats till annat land, vilket motsvarar våra kostnader för frakt, returfrakt och hantering.

Om du inte har möjlighet att ta emot en leverans eller avhämta din vara ber vi dig att kontanta oss för en diskussion omleverans eller avhämtning.

Om leverans eller avhämtning försenas genom att du underlåter att ta emot varan efter avisering har vi rätt att ta ut en avgift för rimliga lagerkostnader och andra kostnader som kan uppstå för oss.

Om leverans eller avhämtning uteblir genom att du underlåter att ta emot varan efter avisering har vi rätt att se din underlåtelse som en avbeställning av varan. Vi kommer då återbetala köpesumman med avdrag för leverans- och returfraktkostnad samt eventuell fakturaavgift.

KUNDSERVICE

Om du har några frågor, om något har blivit fel i leveransen eller om du av någon annan anledning önskar nå Svenskt Tenns Kundservice så kan du nå dem på
Telefon: 08-670 16 00
E-post: info@svenskttenn.se
Postadress:
Svenskt Tenn AB
Box 5478
114 84 Stockholm

Svenskt Tenns Kundservice har öppet vardagar mellan kl. 10-18. Mail besvaras vardagar inom 24 timmar.

FORCE MAJEURE

Svenskt Tenn befrias från att fullgöra leverans om det rätta fullgörandet därav förhindras på grund av omständighet utanför vår kontroll och som vi skäligen inte kunde ha räknat med vid avtalets träffande och vars följder vi skäligen inte kunnat undvika eller övervinna, såsom arbetskonflikt, eldsvåda, olycksfall, krig, myndighets beslut eller annat förhållande som har legat utanför vår kontroll och som väsentligen inverkar på vårt rätta fullgörande av avtalet.

MEDLEMSKAP I TRYGG E-HANDEL

Svenskt Tenn är certifierade Trygg E-handlare. Trygg E-handel skapar tydligare, enklare och enhetligare riktlinjer för vad som gäller vid e handel. Vill du veta mer om Trygg E handel och de krav som ställs på oss på i anledning av certifieringen, läs mer på Trygg E-handels hemsida.

TVIST

Svenskt Tenn strävar efter att samtliga kunder ska vara nöjda. Vi försöker alltid att i första hand komma överens med dig om någonting har blivit fel.

Om vi trots våra ansträngningar inte kan komma överens rekommenderar vi dig att vända dig till Allmänna Reklamationsnämnden (www.arn.se) för en oberoende prövning. Deras postadress är;

Allmänna reklamationsnämnden
Box 174
101 23 Stockholm

Vi medverkar i tvistlösningsförfarandet och följer ARN:s rekommendationer.

Alternativ tvistlösning

EU-kommissionen tillhandahåller en onlineplattform för tvistelösning och information. Avsikten med reglerna är att säkerställa att konsumenter kan få en konsumenträttslig tvist prövad genom alternativ tvistlösning, d v s utanför allmän domstol. I stället kan tvisten prövas av en nämnd. Som konsument kan du vända dig till EU-komissionens onlineplattform för alternativ tvistlösning: European Commission Online Dispute Resolution (EU ODR).

FÖRETAGSINFORMATION

Svenskt Tenn AB
Box 5478
114 84 Stockholm

Vänligen notera att returadress för återsändande av varor är:
Svenskt Tenn
Box 2224
142 02 Skogås

Telefon: 08-670 16 00
E-post: info@svenskttenn.se

Bankgiro 732-0211
Bank: Handelsbanken
IBAN: SE946000 0000 0000 1400 4291
BIC: HANDSESS

Organisationsnummer: 556032-0375
Reg.nr. för moms: SE5560320375-01